Dagens in/ut - day 3, 400 kCal

Tror jag klarade dagen nogorlunda! Hamnade nog lite över men har sagt till mig själv att några kalorier hit o dit inte spelar någon roll. Har måtten som riktlinje! :)
  • Kiwi (räknas ju inte) = 31 kCal
  • Havregrynsgröt = 130 kCal
  • Broccoli, morot (räknas ej), lax, ägg o sås = 300 kCal
  • te
Intaget hamnade på 430 kCal men som sagt det spelar ingen roll. Kan säga att jag förbrände 25 kCal när jag gick till stallet så då e jag nere på 405 kCal o de e helt okej :D HAHA ja e töntig ja vet xD :)
Nej men ska dricka te nu och kanske ta en apelsin. Börjar få ont i halsen vilket inte är bra :( Lite huvudvärk har jag oxå fått :( BAJS! Ska snart lägga mig o sova! Så nu te iaf!

Kommentarer
Postat av: Ana perfect

Bra jobbat! Kram

2011-04-27 @ 12:04:43
URL: http://anaperfect.blogg.se/
Postat av: Z

Why säger du att de inte räknas? Varenda kcal räknas!



Stay strong/Z

2011-04-28 @ 00:04:07
URL: http://hiddenlifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0