Dagens in/ut

Vägde ca 65 kilo i morse! Höll på att sjunka genom huset o ner i marken! Jag hoppas innerligt av mitt hela liv att det beror på något naturligt som bajs eller mens eller vatten eller nått annat skit!
Aja här kmr in / ut för idag:
.
IN:
  • Frukost: Havregrynsgröt, te = 130 kCal
  • Lunch i skolan: Lite ris, kyckling och currysås
  • Middag hemma: Linssoppa/gryta, knäckemacka med 1 ägg och keso på (MUMS!)
  • Kvällsmat: Te, 1 apelsin, knäckemacka med 1 ägg och keso (haha fick ta de igen för det var så gött!)
  • Extra: I skolan köpte jag en piggelin med mina vänner o satt i solen...
UT:
  • Promenad till bussen ca 15 minuter = -50 kCal
  • Promenad i skolan till matsal osv = -100 kCal
  • Promenad hem från bussen = -50 kCal
  • Joggingtur i skogen ca 20 minuter (med paus efter 15 för att ge hästarna mat) = -200 kCal (ca)
  • Situps och rumplyft (gör det i sängen haha)
Sammanlagt in = ?
Sammanlagt ut = -400 kCal
Är ganska nöjd med dagen! :) Bra att jag tränade och har hållt mig till ganska nyttigt iaf! :) Piggeliner är ju inte så bra men spelar roll! En piggelin är vell inte så mkt vell???? Och sen åt jag ris i skolan men det hoppas jag att jag har förbrännt bort under dagen!
I morgon kommer jag nog träna zumba! :D

Kommentarer
Postat av: L

en piggelin innehåller 50 kcal, så det är en bra glass! :D

2011-04-18 @ 23:21:40
URL: http://nootherway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0