Dagens in/ut

IN:
  • Havregrynsgröt, lite te = 130 kCal
  • Lite kålpudding, sås, lingonsylt och sallad = 200 kCal (?)
  • Räk och kräftskjärts sopps + knäckebröd = ca 200 kCal
  • 0,5 grape, 1 kiwi, te = 56 kCal
Sammanlagt = 586 kCal
.
UT:
  • Promenad till bussen 15 minuter = -50 kCal
  • I skolan , till matsalen osv = -100 kCal
  • Promenad hem från skolan = -50 kCal
  • PW ca 1 timme = -200 kCal
  • lite situps
Sammanlagt = -400 kCal
.
Totalt = 186 kCal = NÖJD!!!! :D
.
Lyckades hålla mig till min planering och inte äta för mycket. Ligger nu i min säng och ska göra några mattetal och sen sova! Ska försöka vara pigg i morgon när det är fredag och allt så att jag kan motstå från sötsaker!! Vill faktiskt inte ha något. Men är nöjd med dagen även om jag inte vet kalorierna exakt så är det på ett ungefär, har ju lite koll iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0