Dagens in/ut

IN:
  • Te
  • Frukost - 0,5 portion Havregrynsgröt = 65 kCal
  • Middag - lax, broccoli, 1 morot, gurka, lite räkor, sås = 360 kCal (ungefär??)
  • Kvällsmat - 1 portion havregrynsgröt, te = 130 kCal
Sammanlagt = 555 kCal
UT:
  • Crosstrainer 15 minutre = -100 kCal
  • promenad 15 minuter (fram o tbx) - -50 kCal
  • rida = -100 kCal
  • stallarbete = -50 kCal
  • Zumba ca 20 minuter = -100 kCal
Sammanlagt -400 kCal
.
Totalt = 155 kCal
.
Stallarbetet och ridningen och det är svårt att säga men tar det minsta för det är nog inte mer iaf! :) Sen vet jag som sagt inte exakt med middagen oså men tar på ett ungefär! Hur som helst så är jag nöjd med dagen! Inget sött, lagom nyttig mat och lagom med träning :D Känns bra detta nu är jag fan motiverad igen och jag SKA klara det!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0