Dagens in och ut

IN:
  • Havregrynsgröt = 130 kCal
  • 1 apelsin = 50 kCal
  • potatismos, makrill, morot, keso, ägg = (??) 350 kCal (???????) Vet ej o orkar inte räkna ut!
  • Övrigt: 8 rutor mörk choklad = 232 kCal
  • te med honung
Sammanlagt = 762 kCal
UT:
  • Promenad till buss = -50 kCal
  • Promenad till stallet = -25 kCal
  • Crosstrainer 30 minuter = -220 kCal
Sammanlagt ut = -295 kCal
.
Totalt = 762 - 295 = 467 kCal
.
Är nöjd med dagen faktiskt! Visst, chokladen var grymt onödig men den låg i kylskåpet och var så sugen! Sen åt jag middagen alltför sent (kl 9) vilket inte alls är bra men får gå idag! Hamnade under 500 kCal och det är grymt! :D Bra att jag tränade :D :D :D
Hihi nu är jag taggad! Denna vecka ska bli awsome! Så att jag kan njuta lite mer av Påsk! :D Mkt träning. Har ju inte lov förens efter påsk men :)

Kommentarer
Postat av: michelle

Åh vad bra att det gick bra för dig idag bruden! Kom ihåg att imorgon ska de okcså göra det och i veckan ska vi komma en bit påvägen till att bli fit! :D



Innan du äter nått imorgon om du får för dig så tänk till om det är värt det och tänk att klarar jag den här dagen så kan jag likabra ta det imorgon istället för idag! För isf har du iaf klarat av en dag :D failade totalt idag. Men nya tag imorgon :D den dagen ska bli bra! dehär klarar vi

2011-04-17 @ 21:46:14
URL: http://dontfail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0