-100 kCal

Direkt på morgonen på tom mage! GÖTT!!!! Körde 15 minuter crosstrainer, bättre än inget! Nu blir det te och lite skoluppgifter och sen blir det en halv portion havregrynsgröt. Sen stallet och förbränna lite och sen middagslagning! Blir böngryta och ris. Ska nog dock inte äta mycket ris utan ska försöka se om det finns något annat jag kan ta istället annars får det bli 1 dl ris. :)
Sen ska jag nog träna lite mer i kväll!!! Oså ska jag göra situps och rumpövningar! Till kvllsmat blir det en halv portion havregrynsgröt igen....

Kommentarer
Postat av: camilla

ÅÅ de e jobbigt att må dåligt efter maten men inte spy :)



Du är snygg, du behöver verkligen inte gå ner mer och tro mig de här e inget jag säger bara :)



Åå böngryta lät gott, de kan jag aldrig äta här hemma för min syrra o pappa e så kräsna o gillar typ ingenting xD hur gör du den? :)

Kebabsås e gott :D



Åå hur kommer de sig att du e ledig från skolan? :D häärligt!



Jag har inga planer alls, skit tråkigt har jag haah..typ bara äta, sitta vid datan, äta, datan, laga mat osv ^^ eller nu ska jag hoppa in i duschen tror jag bestämt xD haha



puss på dig <3

2011-04-06 @ 12:16:16
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

Men de e bra :D tröttnar du aldrig på havregrynsgröt förresten?:P ja tycker de e så smaklöst xD



Jaa kan du inte lägga upp recept :D sånt e skoj tycker jag :) de lät gott :)jag får göra de till lunch nådondag när bara jag o mamma äter hihi.



Åå då försåtr jag, lite segt o åka så långt för en lektion haha^^ tur att ni har så förstående lärare:P



Tycker det är jätteskoj o prata med dig också :D du är jämt så glad så jag blir också glad haha <3

Pussar på dig fina <3

2011-04-06 @ 13:26:49
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0