Vägt mig nu.

Vågen visade prick 60,0  (Kvällsvikt)
Vet inte vad jag ska säga. Har aldrig vägt såhär mycket i hela mitt liv tror jag... MEN en liiiite upplyftande tanke är att det är kväll och att maten jag har i magen som är kvar under dagen också räknas med i vikten. Ska väga mig imorgon bitti innan frukost efter jag vart på toa så ska vi se vad vågen visar då. Hoppas på att få så femman iaf annars blir jag riktigt ledsen.
käka en clementin nu till kvällsmat. Blir 22 kCal till.
Aja, tar 60 kilo som min startvikt så ska vi se hur lång tid det tar att gå ner. Mitt första delmål är 55 kilo. Sen vill jag nog hamna på 50-52 kilo...
Det är bara att kämpa tills man når sitt mål! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0