Våg ska införskaffas

Efter maten blev jag väldigt sugen på godis, eller ja choklad. Var duktig och motsdod frestelsen att ta några rutor av pappa. Hade en tanke att kanske ta ett glas oboy men visste att jag skulle ångra mig efteråt så tog en kopp te istället och är inte sugen på nått nu mera! Bra! :)
I morgon ska jag åka till stan och handla. Har hört att man förbränner mycket när man går i affärer... Är dock rädd att vi ska käka på donken innan vi drar hem. Får se hur det blir med det.
På tal om att shoppa så ska jag köpa en VÅG! Har inte någon så har ingen aning om vad jag väger just nu. Är rädd att det är på tok för mycket. När jag köpt den då ska jag väga mig varenda morgon när jag vaknar innan frukost så att jag kan hålla koll på min vikt. Så jag vet om jag går ner eller inte. Just nu har jag inget mål att nå eftersom jag inte vet hur jag ligger till nu, men imorgon så ska jag väga mig och sätta upp mål. Kommer bli lättare när jag ser min vikt hela tiden! Då får ni också se hur det går för mig!
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0