Bra dag

Hej!
Har haft en bra dag, ledig från skolan och varit ute och ridit i snön och haft det superhärligt. Maten har gått bra idag också. Ätit:
Kl. 09.00 Grönt te
Kl. 11.45 Havregrynsgröt, grönt = 130 kCal
Kl. 15.45 havregryn (lite gran haha) Grönt te, knäckebröd med messmör = 50 kCal (?)
Har även gjort åt lite när jag promenerat i sammanlagt en halvtimme ( -60 kCal )
Plus sparkat/gått ca 1,3 km. ( -40 ) ?
Sen har jag ridit och så också så jag säger att jag gjort åt 100 kCal. Bra bra!
In: 180
Ut: -100
Ska snart äta middag. Blir lax och broccoli ca 230 kCal. Laxen har ju många kalorier men de e ändå nyttigt så de e lugnt :) Skippar pasta... det är bra! :D
Stay strong! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0