Torsdag 9 dec 2010

Go kväll :)
Haft en till bra dag. Tyvärr haft lite ont i magen idag :S vet inte varför men. Kanske mensverk... Eller jag vet inte. Det är typ magknip över hela magen, mest vid revbenen. Känns lite bättre nu när jag druckit te och vilat. Har gått och dratt på mig en förkylning också.....kul.
Det jag fått i mig idag är:

Kl. 07.15 Havregrynsgröt, grönt te = 130 kCal

Kl. 12.15 2 st pannkakor med sylt, knäckebröd, lite sallad = ca 360

Kl. 17.15 Te, clementin, 2 köttbullar = ca 20 kCal

Kl. 19.15 Grönt te, knäckemacka med ett ägg och kaviar =  85

Kl. 22.00 Grönt te

 

In 605 kCal

Ut ca 50 kCal eller kanske lite mer när jag promenerat i skolan och runt till matsalen och till och från bussen


Fick även i mig några potatisklyftor som jag snodde från pappas middag haha. Så kCal är kanske inte helt korrekt idag men på ett ungefär. Magen känns i alla fall inte uppsvälld utan är ganska platt. Men den ska bli plattare!!! Dock har jag ju min äta-vad-jag-vill dag i morgon men det jämnar ut sig på lördag igen då jag inte ska äta så mycket alls.

 

Vill springa på min crosstrainer och förbränna ytterligare kalorier men känns dumt eftersom jag blivit sjuk :( Får bli bättre först.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0