Thinspo

Detta kanske låter lite knasigt men vet ni vem jag har som ett stort thinspo? Jo min kära mamma!
Hon är jättesmal (särskilt om benen och armarna, magen är ju lite stor men hon har ju fött en hel hög med ungar haha skämt åsido ) Hennes ben är smalare än mina och mycket fastare, hennes armar är mycket smalare!
.
Ta bara ett exempel förut. Vi satt bredvid varandra, mamma och jag. jag kollade på hennes ben och jämförde med mitt. Hennes var mindre. Sedan petade jag lite försiktigt på hennes ben och petade på mitt. Hennes var lixom fast och mitt finger "sjönk" lixom inte in i något fett. På mig sjönk det in jättemycket! :S
Måste ta tag i det här NU! Mår inte bra att ha blivit såhär stor :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror jag inte <3 <3

2010-12-25 @ 19:56:46
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: Anonym

du e bra. jag gillar vad det står i den header. puss

2010-12-25 @ 20:46:25
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0