Onsdag 22 dec

Hej bloggen!
Sorry för att jag inte bloggade igår men var med mina fina älskade vänner. Vi hade skitkul men blem mycket mat som vanligt. Men först var det julavslutning på skolan och då fick vi först godis och sen julbord. Åt inte överdrivet mycket men blev en portion. Sen hemma hos min kompis åt jag smörgås och sen en tårtbit. Efter det fick jag så fruktansvärt ont i magen och blev illamående. Kände allvarligt att jag ville SPY upp det! Hatar verkligen att spy! Men spydde inte utan gick istället på toa... Sen käkade vi pitabröd med kycklingröra. Det var jättegott och jag tog ett bröd. Var bra att jag inte tog två! :D Senare blev det lite glass, godis och chips så fick i mig så mycket igår.
.
Imorse så käkade vi frukost och jag tog 3 små smörgåsar, ett litet knäckebröd och te. Fick ont i magen igen när jag var på väg hem men det har gått över nu. Nu sitter jag i soffan under en filt och dricker te. Ska snart ut och gå till stallet och förbränna lite...
Senare ska pappa göra kycklingrisotto. Typ världens godaste mat men ska inte äta så mycket för att jag SKA bli smal! Jag måste bli smal, jag vill bli smal!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0