Matintag för dagen

Gick sådär idag:
.
F Kl. 07.15 mjölk och flingor, grönt te = 100 kCal
M Kl. 13.00 kyckling, ris, sås = kanske 500 kCal
Havregryn, grönt te
K Kl. 19.30 en tekaka med kaviar, grönt te
EXTRA - några koler, knäck och polkagrisar
.
Gått sådär... Är i alla fall hungrig nu och det är ju bra. Imorgon är det sista skoldagen och sen tar jag lov! Underbart! Det ska vara julbord imorgon... Ska inte äta för mycket utan ska ta lagom så att jag inte blir för mätt :)
Sen efter det ska jag hem till min kompis med två andra kompisar och då ska vi ha lite mys och så... Brukar alltid bli mycket mat men ska försöka att hålla de på en låg/lagom nivå.
Kollade på thinspo bilder förut och jag SKA bli smalare!!!!
Godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0