Mår inge bra

Vet inte vad det är. Magen gör ont, halsen gör ont, huvudet gör ont, illamående är jag och sen en annan känsla. Ledsen? Jag vet inte varför jag skulle vara ledsen i så fall. Det är ju julafton imorgon. Typ världens bästa dag men ändå känner jag såhär. Känner mig nere, svag, ledsen, tjock, deprimerad. Vad fan är det med mig?
.
Magen börjar kurra. BRA! Vet inte vad jag ska äta. Om jag ens ska äta. Finns choklad kvar sen igår. Vet inte om jag ska ta en bit. Finns oboy. Mm det är ju så gott men fasen så många kalorier. Nej fy, är inte alls sugen på mat, mår ju illa. Men jag har ont i huvudet och magen kurrar. Fan vet inte vad jag ska göra just nu.
Är förvirrad, snurrig, svag.
.
Fan

Kommentarer
Postat av: Bones

Jag ville verkligen inte mena något illa till någon och jag blev lite rädd att jag skulle såra någon men det är liksom jobbigt att få samma kommentarer om att man ska skärpa sig och tralala för jag bryr mig inte ett piss om vad andra säger, därför blev jag lite frustrerad för det går inte att ändra på det här.... det är bara för komplicerat. Men tack så jättemycket för att du förstod mig, hoppas du med får det bra imorgon! Skit i allt och bara njut av stämningen, antar att du ska fira med din familj eller :)? det ska bli jättejobbigt med julbord o sånt men det är jul.. jag ska vara glad och skita i allt ångest, ta någon tugga av något, inte oroa mig. God jul till dig med <3

2010-12-23 @ 21:41:39
URL: http://bones.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0