Kvällsmat

Orkar inte göra att dagens intag inlägg men skriver istället vad jag käkade för kvällsmat. Blev två smörgåsar med julskinka och senap, en clementin och sen en lussebulle. Känns rätt okej :)
I morgon blir det att gå upp rätt tidigt och gå till stallet, kanske rida om jag orkar/hinner och sen göra mig i ordning och åka buss till mamma. Halv 4 ska jag vara hos en optiker och kolla synen. Hoppas nästan på glasögon ;) eller inte glasögon att ha jämt men typ läsglasögon eller glasögon när jag får börja köra bil :)

Kommentarer
Postat av: klagoflickan

Hoppas inte du har något fel på synen, vill du ha glasögon kan du ha snygga bågar med glas utan styrka :)

tack för tipsen föresten, la till dig som en länk på min blogg :) <3

2010-12-29 @ 22:52:32
URL: http://klagoflickan.webblogg.se/
Postat av: klagoflickan

Jo det är skit fint på vissa! :D

aa tack, lägg gärna till mig om du vill :)<3

2010-12-30 @ 01:44:06
URL: http://klagoflickan.webblogg.se/
Postat av: Alice

Hehe samma här! Jag tycker det är sp snyggt med glasögon! Jag tror jag också har ett synfel för när jag sitter för länge vid datorn får jag skitont bakom ögat, typ som en bultande tumör. Så det kan ju vara ett brytningsfel. Men så jävla dyrt att göra synundersökning! 300:-! :/ Det får vänta för mig iaf :P

2010-12-30 @ 10:32:15
URL: http://aliceattack.blogg.se/
Postat av: Alice

Sv; På 3:an kl 20.00 kommer det! :)

Ja jag har nåt som kallas ptos på ena ögat som gör att muskeln inte kan typ blinka? :S Hehe så jag har blivit opererad 2 ggr när jag vart liten så nu ser jag helt normal ut(nästan) Och det är det ögat som jag ser lite suddigt på, minns att jag också hade ett synfel när jag kollade sist men inte så allvarligt så jag skulle få glasögon. Haha ja det är nästan så man hoppas att man har synfel för det är så jävla snyggt med glasögon! ;D

2010-12-30 @ 11:04:54
URL: http://aliceattack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0