Kväll

Efter min lilla lunch så åkte jag till min kompis och väl där blev jag bjuden på korv med bröd. Jag tog tre fucking stycken!!!! Eller ja, tre bröd och 1,5 korvar. Delar dem alltid på längden för tycker det blit så mkt annars... Plus att jag fick lite julkola som efterrätt. Bara två bitar ;)
När jag kom hem igen drack jag grönt te och sen tog jag lite mer hemlagad julkola... Och några klunkar coca cola... Aja gick inte så bra nu i slutet av dan men gick ju bättre ibörjan... Och imorgon tror jag att vi ska koka knäck. Ska försöka att inta ta för många. Bara en eller två. Och under dagen kommer jag inte äta så mkt :)
God kväll på er<3
Ps. Mår jätteilla nu efter den dumma kolan :S måste lära mig att inte ta så mycket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0