Jävla buss...

Den jävla bussen alltså! Gick ju ner till bussen, stod och väntade i 30 minuter (!) Bussen kom inte, jag trodde att jag missat den så jag började gå hemåt. Och när jag gått av från vägen vänder jag mig om och då kommer bussen. Jag vinkar som fasen och JAG SER DEN JÄVLA BUSSCHAFFISEN KOLLA PÅ MIG MEN STANNAR INTE (????????) man ba okeej? Fasen vad arg jag blev. Aja slapp skolan de va ju rätt gött ändå.
Det positiva när det gäller maten va att jag inte käkade nån tomtegröt på skolan. Det som va negativt var att jag fick middag hos farmor. Kyckling, ris och "älsklingsås". DEt är grädde och grejs i den... inte det bästa men ska inte äta så mycket mer idag. Kanska tar en smörgås med årets första julskinka på. MUMS! Älskar julskinka...
Aja, nu ska jag dricka te och få bort den lilla hungern som kryper fram i magen... (men inte av mat då utan av TE :D
.
Stay strong<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0