Hunger

Shit är jätte hungrig nu :O Fattar inte, käkade ju smörgåsar för en stund sen... Men vill inte äta mer. Dels för att kCal intaget blir för mycket och dels för att klockan är efter 8. Funderar på att ta en kopp te till men är rädd att om jag går ut i köket kommer jag inte kunna hålla mig ifrån den öppnade chokladasken eller nått annat som finns lättåtkommligt. ÅH irriterande... Känner mig ju mätt fast att jag är hungrig. Låter knepigt men ja så känns det if :O
.
Nej, får bli en kopp te ändå. Och INGET ANNAT!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Alice

Jo men å andra sidan så kommer du bara tänka på mat nu hela kvällen för att du är hungrig! Så ta typ en frukt eller nåt och en kopp te, det mättar iallafall en stund :)

2010-12-28 @ 23:51:44
URL: http://aliceattack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0