Hemma igen

Nyss kommit hem och sitter framför brasan och värmer mig. Känner mig duktig eftersom jag inte ätit sen frukost och nu är klockan två! Sex timmar utan mat och jag är knappt hungrig. Bra bra bra bra :) Eller lite hungrig är jag men mår typ illa med :( Men får stoppa i mig något litet nu och Grönt te, Typ en knäckemacka.
Är duktig också eftersom min farmor skickade med mig lussebullar och bondkakor hem. Jag var nära att ta en men har ju bestämt mig för att inte äta något sånt idag och då gjorde jag inte det :) OCH JAG SKA FASEN INTE GÖRA DET SEN HELLER!! MÅSTE SKÄRPA MIG; MÅSTE om jag vill nå mitt mål. SÅ DET SÅ! Det ska gå att gå ner i vikt! Vet en som gick på min förra skola som hade gått ner en massa kilo på några veckor genom att äta mindre, träna mer och inte äta efter åtta. Om hon klarar det så kan jag också göra det.

Nationella provet förut gick ganska bra tror jag. Hoppas på mvg i Slut-kurs betyg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0