Fredagsmys...

jaha... dagen har gått sådär när det gäller maten. Fått i mig ganska mycket och ska få i mig mer innan natten. Är det undanflykt att säga att jag tränar och äter mindre imorgon?? Hade ju ändå äta-vad-jag-vill dag idag. ÅH fasen.. kanske får göra om denna dagen till en äta-endat-en-sötsak dag istället.
Aja, har inte lust att skriva ner allt jag ätit idag, skulle bli för mycket. Men nu snart ska jag se på idol och äta lite smörgåstårta. Den är supergod men är ju knappt hungrig nu ju. Men men, såg att mamma hade köpt en cola till mig och ostbågar... faan! Visst just nu är jag sjukt sugen på cola så det kommer jag nog att dricka, men tror nog inte att det blir några ostbågar för mig ;)
Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0