Dagens intag

Frukost: Havregrynsgröt, grönt te = 130 kCal
Lunch: Havregrynsgröt, grönt te = 130 kCal
Kvällsmat: 2 små mackor med julskinka och senap = 272 kCal
Övrigt: 1 clementin = 22 kCal
.
Sammanlagt: 554 kCal
.
Har ju promenerat lite idag oxå...
.
Övervägde att ta en eller två chokladpraliner men hejdade mig. Ville först räkna ut hur mycket jag fått i mig idag och nu ser jag att det räcker!
Jag vet att jag skulle hållt mig till havregrynsdieten men jag känner att dieter inte riktigt är min grej. Är nog bättre om jag äter varierat men mindre lixom ;) Men åt ju två portioner idag iaf. Det var bättre än om jag hade tagit en middag.
kram på er. Nu blir det att kolla på tredje filmen i rad :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0