Dagens

Har ätit lagom/mycket idag...blev:
  • Frukost - gröt, ägg, kiwi
  • lunch - tekaka med ägg och kaviar, oboy
  • Middag - lax, broccoli, sås, gurka
  • Kvällsmat - 1,5 skålar fil och cornflakes
Är fortfarande hungrig :O ?? Trots att jag ätit regelbundet idag! Det är jag nästan mest stolt över :D Gick ca 3-4 timmar mellan målen :D DUKTIGT HIHI :D
Dagens träning såg ut såhär:
  • Crosstrainer 45 min = -300 kCal
  • Rida, stallarbete och promenad hem = kanske ca -200 kCal
  • Zumba 1 timme = ???
Är nöjd med dagen måste jag säga!! Mest att jag lyckats äta regelbundet och tränat så pass mycket :D Visst oboyen kanske va onödig men gött vare? :)
N är jag så trött! Så ska sova, har värmekudde på magen! UNderbart gött! I morgon är det en lång dag, suck!
Ha det så bra puss alla <3

Kommentarer
Postat av: camilla

Haha jag somnar med min värmekudde varje kväll och de första jag gör på morgonen är att värma den igen hihi.



Hur länge har du haft din häst? :) har du alltid ridit eller har du hållt på med andra sporter också? :)



Tack för tipsen :D de lutar åt snoddas eller morotskaka tror jag hihi :)

2011-02-17 @ 07:43:10
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0