Dagens in/ut

IN:
Havregrynsgröt, te = 134 kCal
Te = 4 kCal
Ris, kasseler och lite sallad = ca 300 kCal
Grönt Te = 0 kCal
0,5 grape = 23 kCal
Flingor = 150 kCal (?)
10 mandlar och grönt te =
.
Sammanlagt = 588 kCal (säger 600 bara för att ta lite mer plus att jag inte vet hur mycket mandlarna innehåller)
.
UT:
Promenad 30 minuter (sammanlagt) = 130 kCal
Promenad 50 minuter = 220 kCal
Rida -
Situps -
utfall -
rumplyft -
.
Sammanlagt - 350 kCal
.
Totalt = 600 - 350 kCal = 250 kCal
.
Jag är supernöjd faktiskt!! Eller hade kanske inte behövt äta så mycket i skolan men resultatet blev bra ändå, plus att jag har tränat! :) Riktigt bra. Och inget sött har jag fått i mig heller. GOOD! :D
Kände nu på kvällen att jag var sugen på mer mat, va typ halvt hungrig men ändå mätt..? Var nära på att ta en macka men avstod och tog några mandlar och en kopp te. Det var bra för nu är jag mätt!
.
Hade tänkt köra zumba i morgon på morgonen innan frukost men mamma är ledig och hemma och hon ska säkert sova då :( Men får köra 30 minuter crosstrainer på eftermiddagen plus promenad och rida! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack sötis. hoppas du har det finfint också<3

2011-02-01 @ 22:18:47
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: klagoflickan

va kul att se att det går så bra för dig :)<3



hade jag sett din kommentar tidigre kanske jag inte hade mördat min magsäck med allt jag åt. Har lagt mig nu för att jag har ätit så mycket att jag mår skit :/ Asså känns som om jag äter mer än någonsin med matschema, känner mig bara fetare.. Funderar på att fasta imorgon..

Blev jättedeppig nu på kvällen, deppig för att jag är fet och resultatet blir tröstätning. idiotiskt..

2011-02-01 @ 23:12:26
URL: http://klagoflickan.webblogg.se/
Postat av: Cilla

zumba verkar himla rolig träning :) kram <3

2011-02-02 @ 00:08:37
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0