Dagens in/ut

IN:
En halv grape, havregrynsgröt = 155 kCal
Pizza och ett glas oboy = ca 350 kCal
1 apelsin = 50 kCal
En halv portion havregrynsgröt, te, ägg, 1 macka = 250 kCal
.
Sammanlagt = 805 kCal
.
UT:
Promenad 30 min = - 150 kCal
Crosstrainer 30 min = -215 kCal
situps - ?
utfall - ?
.
Sammanlagt = -365 kCal (plus extra energi på ca 1 400 kCal)
.
Totalt = 440 kCal
.
Måste säga att jag är nöjd med dagen! Visst pizza och oboy kanske inte är det bästa valet men vad fan! Resultatet blev helt okej ändå och det var ju så gött! Är riktigt nöjd faktiskt! :)
Ligger nu i sängen och ska plugga och sen sova! Känner av i benen att jag har tränat haha bra det :D I morgon ska jag till mamma och min fina vän ska följa med mig hem. Frågade om hon ville med på promenad och det ville hon! :D Mamma skulle på gympa och det tycker jag är tråkigt så jag ville ut och gå men vill helst inte gå själv så frågade om hon ville med o det ville hon! :D KUL!!
.
Kommer nog gå bra i morgon med tror jag! :D Om jag inte äter för mkt på skollunchen så kanske jag tar en semla när jag kommer hem :D Om det känns okej de vill säga... Men får se på det i morgon! :)
God natt!<3

Kommentarer
Postat av: Therese

Nej, du är fin! Dina ben är fina. Punkt.



Låter som du haft en bra dag idag då, med andra ord. Det är bra! :)

<3

2011-02-02 @ 21:17:24
URL: http://tyrannosaurustex.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaaaa faaan va gött det ska bli

2011-02-02 @ 21:23:52
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad var det för pizza?? jag kunde inte somna konstigt nog :S

2011-02-02 @ 23:35:56
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0