Veckans träningsplaner!

Måndag - "styrka", ska göra lite situps och benböj/utfall
Tisdag - 1 timmes zumba (20+40 minuter + 10 min avslappning)
Onsdag - minst 40 min crosstrainer (ett avsnitt av Legend of the seeker), Rida
Torsdag - Crosstrainer eller zumba
Fredag - Rida
Lördag - Rida
Söndag - Rida, crosstrainer (ett avsnitt av LOTS)
.
Vet inte hur det blir på fredag för ska troligen vara med en kompis hemma hos mig, så då blir det nog bara ridning och dans! Lördag blir det nog också det men därför ska jag köra hårt i veckan! (blev inget idag :() Men ska köra lite styrka här hemma! :)
Mat skriver jag om sen! Nu ska jag fortsätta se på top model! Hur vackra och smala är dom inte då?? Underbar inspiration!?!?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0