Söndag 28 feb (29???)

Klockan är 10 minuter över 1 på natten så det är vell måndag egentligen men säger söndag. Har ätit mycket idag igen! Frukosten blev VERKLIGEn kaloribomb! Kladdkaka, flingor med sylt, tekaka med nutella (!) och te med lite socker i..... så värdelöst o meningslöst!
Sen blev det ris och köttfärssås och det var ju ingen liten portion! Sen blev det en massa choklad också! Sen några mackor och ett ägg... sen flingor, fil och sylt.
HAHAHAH min mage är het gigantisk och jag känner hur jag blir större och större.... MEN i morgon så ska vi gymma tror jag och sen så på tisdag så åker jag hem igen! Det kommer säkert bli godis och mkt mat både imorgon och tisdag men sen får jag fan börja träna igen och äta mindre! Detta är tooo much verkligen haha!
Hoppas ni har det bra kära läsare och förlåt för dålig update men har folk runt mig hela tiden så det är lite svårt att blogga....
Puss på er alla <33333

Kommentarer
Postat av: L

Jag tror att du känner dig tjockare för att du inte är van och äta så mycket och är säkert svullen om magen å så då?

Men det är bra, gör så. Å sluta tycka att du är dålig nu när du är iväg! Du unnar dig å tar tag i det sen, så låt dig unna dig utan att må dåligt över det!

2011-02-28 @ 08:37:31
URL: http://nootherway.webblogg.se/
Postat av: Therese

Jo, jag har väll det helt okej. Det är väll varken bra eller dåligt. Hur är det själv, fina du? :*



Och tack!

2011-02-28 @ 12:40:37
URL: http://tyrannosaurustex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0