Söndag 20 feb

FÖRLÅT FÖRLÅÅÅÅT SÅ MKT FÖR DÅLIG UPDATERING!!!!!
Har ju vart med kompis HELA helgen och har inte fått ett tillfälle att blogga. Försökte i fredags men fick stänga ner innan jag skrivit klart så hann inte. OCH VET NI!?!?!?!? En gång så glömde jag att stänga ner blogg.se fliken och min sida. Hon såg den för hon hade min dator och hon klickade upp min blogg!!! Jag bara: Eh stäng ner den! och så stängde jag ner den. Tror inte hon hann fatta eller läsa... hon sa inget om de iaf! :S I fortsättningen tänker jag INTE blogga o ha uppe blogg.se när jag är med kompisar! Vågar inte riskera att dom ska komma på mig! :S
.
Nu vet jag inte riktigt vilka av era kommentarer jag har svarat på och så men om jag inte svarar så e det för att jag inte vet lixom! Så vet ni det! <3
.
Har btw haft en grym helg! Haft så himla roligt och har skrattat så sjukt mycket! Dock har jag ätit väldigt mycket! Typ hela veckan har jag ju ätit mycket men kommande veckan ska jag äta mindre för är inte så sugen på mat mer... I morse blev de en massa pannkakor med sylt och glass! OMG! Igår blev det pizza och choklad! I fredags massor med mackor, sen varma mackor, choklad och kladdkaka! Så KOLORIBOMB in my stomach!!! :S
Aja de va iaf gött när jag väl åt men nu får jag betala priset genom en gigantisk mage! Vet inte hur vågens siffror ser ut men väger mig kanske i morgon!
Ska börja äta mindre idag (pappa ville göra hamburgare sen och pommes, ytterligare kaloribomb!) men ska inte äta mkt annars så det blir nog bra :)
.
Ska träna sen! Måste ju förbränna onyttigheterna! Skriver mer sen o hoppas ni haft en bra helg!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0