Snabb uppdatering...

Är hos kompis och ska sova här, därför den dåliga uppdateringen... Har försökt svara på kommentarer så fort jag fått möjlighet haha men kompis har kommit så fort jag ska skicka så har fått kryssa ner xD Nu är hon dock i badrummet så hinner bara skriva snabbt vad som hänt idag.
Var ju på friluftsdagen och det var ganska kul! Fick ganska bra träning ändå! :D Kan berätta mer i morgon. Matsäcken bestod av en macka och en lussebulle och varm oboy. Åt upp allt det vid 12 tiden och åt inget mer föräns klockan 7 då jag åt hemmagjord hamburgare med bröd, dressing, hemmagjorda pommes osv... Var väldigt gött! Sen blev det glass och chips. Har inte ätit ihjäl mig som tur är!
Nu ska vi nog se på film och krypa ner i sängen!
Skriver bättre i morgon det lovar jag och svarar på era kommentarer<3
Godnatt puss alla fina!!<3

Kommentarer
Postat av: klagoflickan

Hoppas ni får en trevlig kväll :)

Åhhhhh vad gott det lät med hemmagjorda hamburgare :O!



Jag är 162 cm. du då? Fast dom är fortfarande smalare än mina.



Aa jag fattar ingenting när det gäller henne och mig. Men jag bryr mig inte om om jag väger 40 eller 60 kg, bara kroppen är fin. Asså jag vill ju vara smal men vad vågen visar betyder ingenting så länge jag gillar min spegelbild. Fast som det verkar nu måste jag nog gå ner typ 7 kg till. :/

2011-02-04 @ 23:38:36
URL: http://klagoflickan.webblogg.se/
Postat av: Anonym

haha åh jasså :D jag tycker faktiskt att du ska säga till mig nästa gång du kommer upp så kan vi sitta o mysa med cola light på ett café eller shoppa tillsammans x)

2011-02-05 @ 07:18:48
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: Anonym

FYFAN VAD GOTT

2011-02-05 @ 07:40:53
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0