Nu sticker jag!

mig datorn men inte säkert jag kan blogga då kompis ska vara med. Men bloggar om jag får tillfälle!
Ska äta havregrynsgröt nu. Och bara så ni vet så kommer jag antagligen bli FET under helgen.... :(
Eller jag är ju redan det....
Men under helgen ska jag fasen ta och ha kul!! Ska försöka att inte äta FÖR mkt. Men ska inte tänka så mkt på det heller (?) ska bara ha så fucking kul! :D Kommer shoppa oså och de förbränner ju hihi :D
Nu tar jag lov btw! Efter denna sega dag då men FAN vad gött med en veckan ledigt!!! UNDERBART!
Hoppas ni får en superduper bra helg tills jag kommer tillbaka (eller efter det med såklart haha) Men som sagt ska försöka blogga om jag kan!
Puss ni är så fina alla och jag tänker mycket på er! <3
Har lagt upp dessa förr men tycker dom är så underbara! Så färgglada och vackra! :D <3

Kommentarer
Postat av: Cilla

Klart du inte kommer bli fet! kram <3

2011-02-25 @ 10:12:11
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: L

Ha det så kul nu gumman! :D <3



Jo men 40 kcal känns för mycket när jag satte ett så högt kcal intag för dagen. Men men misslyckas ju ändå hela tiden, så inget att hänga upp sig på!



Jaha, åh va synd :/

2011-02-25 @ 13:06:35
URL: http://nootherway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0