Nu blir det träning!

Promenerade från bussen och hem, var hungrig så värmde pizza ur frysen och tog ett glas oboy till. Jag vet att jag inte skulle äta/dricka något sött under veckan men orkade inte bry mig och det kändes inte alls fel faktiskt.. eller jo lite men inte så farligt :)
Gick sedan till stallet och red en snabbis och gick gör snabbt hem igen. Kollade på ett jätte bra program och ska nu köra 30 minuter på crosstrainern! :D Så det glaset oboy gör inte så mycket.
Såg att pappa hade köpt sånt där paket med 4 st magnum-glassar -.- tror dock inte jag vill ha.
Efter att jag tränat ska jag äta pasta och köttbullar, eller om jag tar havregrynsgröt... men då har jag inte ätit middag.. hmm? Fast pizza kan ju räknas som middag? :)
Jag får se sen. Nu ska jag iaf träna! :D
.
Hur går det för er???

Kommentarer
Postat av: e

det går lite si och så, jag är så förvirrad vet inte vad jag ska göra längre? :(

2011-02-02 @ 18:05:31
URL: http://witheredflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0