Morgondagens planering-> söndag

Morgondagens motion:
  • Vakna vid 9
  • Promenera till buss -> åka buss till pappa -> Promenera hem till pappa
  • Rida, stallarbete, gå fram o tbx till stallet osv
  • ca 40 min crosstrainer (ett avsnitt av Legend Of The Seeker)
  • KANSKE zumba om jag orkar och hinner (måste plugga tyska oxå!)
Morgondagens mat:
  • Grönt te (innan buss till pappa)
  • Grönt te, eventuellt en kiwi!  (Hos pappa, innan stallet)
  • grönt te
  • Eventuellt en HALV portion havregrynsgröt
  • te
  • Kanske en halv portion havregrynsgröt runt 7 (så att jag inte behöver va så hungrig när jag ska sova, är så jobbigt att sova med tommage!)
Hmm... ska INTE äta nån mat! Om pappa ska laga nått så säger jag att jag mår jätteilla eller nått för vill verkligen inte äta mkt i morgon eftersom jag ätit så mycket igår och idag!
Jag kan äta 1-2 kiwi, 1 portion havregrynsgröt (delat i två då!)
Sen ska jag dricka gör mycket te! Med ingenting i som honung eller nått sånt! Ska försöka rensa kroppen lite i morgon...
Sen ska jag försöka träna då! Egentligen hade jag velat äta mindre men om jag ska orka träna måste jag få i mig lite granna! Och havregrynsgröt är ju inte så mkt i och inte kiwi heller haha det är ju bara bra för magen! Och jag ska i princip knarka grönt te! I morgon SKA det gå bra :D
Därför ska jag sova nu så att jag orkar med dagen i morgon! Måste förbereda mig mentalt för morgonens utmaning! hehe ;)
.
Hoppas att ni alla får en bra dag och att det går bra för er! Jag ska vara stark i morgon!!! <3

Kommentarer
Postat av: klagoflickan

sent svar, men har inte stått på min blogg att jag fått någon kommentar, såg det nu när jag läste min egen blogg :S



Men tack för den kommentaren, känns så underbart när någon förstår och alltid finns där<3

Synd bara att jag inte såg den samma dag, den hade fått det att kännas så mycket bättre!

2011-02-13 @ 03:28:56
URL: http://klagoflickan.webblogg.se/
Postat av: camilla

Då måste du prova snart, skitmumsigt :D



Låter som en fullspäckad dag idag :) själv ska jag träffa en kompis och äta lunch :D

Haha du jag slår nog dig med hästlängder haha :P innan jag blev sjuk kunde jag äta typ 3 rejäla portioner med köttfärrsås o spaghetti i skolan om vi fick det :) älskade det o då såklart plus stor frukost, mellanmål, middag när jag kom hem, kvällsmat och kanske godis o glass på det :) har alltid varit en storätare xD :D



semla ska jag äta någon dag jag med haha :D de e så gott, har du vaniljkräm eller mandelmassa i ? :)



Joo men hon e fin de håller jag med om, hon e smal men har ändå Kurvor liksom eller hur man nu ska säga, hon ser liksom inte smal ut på ett sjukt sätt..oj knasigt de lät men du fattar säkert:P

2011-02-13 @ 08:36:38
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: klagoflickan

Men vi får stötta varandra idag! :) <3

2011-02-13 @ 12:01:06
URL: http://klagoflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0