Morgondagens planering

Har prov i morgon så antar att jag måste äta ordentlig frukost... hade tänkt ta lite men bara för provet måste jag vell?
  • Frukost: Halv portion havregrynsgröt, 1 kiwi, grönt te (okej!)
  • Lunch i skolan: Lite fläsk och sås (måste antagligen skynda mig om jag ens hinner äta för ska på en grej)
  • Kvällsmat: Te, ägg, (vet inte om jag ska ta nått mer?? så lite som möjligt iaf!!)
  • ÖVRIGT: MASSA VATTEN!!!!!
  • Träna zumba!
Har ont i magen nu :/ Ligger i sängen och ska plugga och snart sova! Som ni ser så ska det inte bli mycket mat i morgon!! Ska ju nå mitt mål på fredag! Har sagt detta hur länge som helst nu men NU JÄVLAR ska jag ner till 57!!!!! Jag måste!!!! Ska kämpa nu dessa tre dagar både med mat och träning och borde jag inte gå ner ett halv kilo då va?? Sjukt annars!? Går ju inte ner i vikt någonting typ men nu måste jag kämpa mer och klara detta! Mitt problem tror jag är maten! I tre dagar ska jag äta svinlite så ska vi se om det gör någon skillnad! :)
Nu ska jag plugga lite mer inför provet o sen sova! Är så trött!
Ska kämpa på allvar nu!! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tror inte att det är maten som gör att du inte går ner i vikt, för du verkar äta väldigt lite. Utan jag tror att du faktiskt måste tänka på att det kan ta ganska långt tid att gå ner i vikt- i alla fall mer än tre dagar, och dessutom måste du ju hålla vikten sen när du väl nått din målvikt, och därför måste du hitta en balans med träning och kost som gör att du på lång sikt kommer att gå ner i vikt :)

2011-02-14 @ 23:13:22
URL: http://emptypages.blogg.se/
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

håller med den ovanför :)

2011-02-14 @ 23:44:33
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0