Morgondagens planering

Hej! Mår så sjukt dåligt nu! Har typ migrän, huvudvärk och illamående :( Så har inte ätit något mer och ligger nu i sängen o ska kolla på film! Kanske skippar skolan i morgon...har bara en lektion så...
Eftersom ja inte vet hur det blir, skola eller inte vet jag inte hur maten blir... eller ji egentligen för äter int elunch på skolan på onsdagar... :D
Ungefär såhär ser det ut i morgon:
  • Frukost - havregrynsgröt
  • Ägg
  • Middag - lax& broccoli eller linsgryta
  • apelsin, kiwi
  • Om jag är hungrig kan jag ta en smörgås till kvällsmat eller en halv portion havregrynsgröt
  • Träning - promenad, rida, crosstrainer eller zumba
Har inte bestämt fördelningen av maten än och detta är inte exakt men på ett ungefär. Te kan jag ju dricka också!! Dock har pappa inte köpt grönt te :(
Och om jag mår bättre än nu så ska jag träna! :D
Nu tar jag natten!! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: e

sv: hihi , jaadå :) Ska försöka ta mig igenom detta nu :D

2011-02-08 @ 22:05:50
URL: http://witheredflower.blogg.se/
Postat av: camilla

Usch hoppas migränen gav med sig, är så sjukt jobbigt :/



kram

2011-02-09 @ 09:22:57
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0